Home > Klantenservice > Veelgestelde vragen
Veelgestelde vragen
We begrijpen dat u misschien vragen hebt over onze producten, levering, betaling of andere zaken. Om u snel en efficiënt van antwoord te voorzien, hebben we een lijst met veelgestelde vragen opgesteld. Hier vindt u antwoorden op de meest voorkomende vragen die onze klanten hebben gesteld.
Menu
Bekijk de meest gestelde vragen van onze klaten
Uiteraard kunt u alle tegels tijdens onze reguliere openingstijden komen ophalen. Tijdens het ophalen van de tegels helpen wij u graag een handje. Mocht u met een bus of een aanhanger komen, dan kunnen wij de tegels ook met een heftruck inladen.
Dit is geheel afhankelijk van de transporteur die uw bestelling gaat levering. Dit is bij kleine bestelling door PostNL en grote bestellingen door TNT. U ontvangt voor levering een tracking-code om uw bestelling te volgen.
Voor informatie over onze levertijden en -kosten kunt u hier terecht.
Uw mozaïekmatten kunnen wij leveren op een voorkeursdatum dat u aan ons door kunt geven. Hier moet minimaal een speling van één week tussen zitten. Een dag voor de levering of op de dag van levering zal u tijdig geïnformeerd worden hoe laat de tegels ongeveer geleverd zullen worden en u wordt tevens.
Bij het invullen van uw gegevens kunt u notities toevoegen. Hier kunt u uw wensen vermelden. We zullen er alles aan doen om dit te volbrengen.
Heeft u nog vragen?
Neem dan gerust contact met ons op via één van de onderstaande wegen
Direct antwoord
Binnen 1 dag antwoord
Start gesprek
Meer informatie