Home > Klantenservice > Retourneren
Retourneren
We begrijpen dat het soms kan gebeuren dat u niet tevreden bent met uw aankoop en deze wilt retourneren. Daarom hebben we een duidelijk retourbeleid opgesteld om het proces zo soepel mogelijk te laten verlopen.
Menu
Wat is ons retourbeleid?
Annuleren
Het is mogelijk uw bestelling te annuleren. Wij verzoeken dit altijd z.s.m. per mail aan ons door te geven onder vermelding van uw bestelnummer. Hoe eerder wij namelijk uw annulering ontvangen, des te eerder wij de verwerking kunnen stopzetten.
Bestellingen die reeds verwerkt zijn, kunnen niet meer worden geannuleerd. U kunt bij ontvangst wel de artikelen retour sturen. Bekijk hiervoor ons retourbeleid.
Eventuele verzendkosten zijn dan voor eigen rekening en worden niet aan u geretourneerd. Zodra uw bestelling succesvol is geannuleerd, komt uw betalingsverplichting te vervallen. Eventuele betalingen worden dan zo spoedig mogelijk teruggestort. Binnen 14 dagen zullen wij het bedrag terugstorten.
Annulering door Mozaïek Store
In enkele gevallen komt het voor dat wij genoodzaakt zijn uw bestelling te annuleren. Een artikel of een bestelling kan om verschillende redenen geannuleerd worden:
- Het artikel is (toch) niet leverbaar
- De adresgegevens zijn onduidelijk of incorrect
Als een bestelling is geannuleerd, dan komt uw betalingsverplichting te vervallen of u ontvangt het reeds betaalde bedrag terug
Retourneren
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.
U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen.
U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd.
Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening.
Deze kosten bedragen circa €6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder.
Heeft u nog vragen?
Neem dan gerust contact met ons op via één van de onderstaande wegen
Direct antwoord
Binnen 1 dag antwoord
Start gesprek
Meer informatie